top of page
Overhead View of Warehouse

FAQ

  • Ali moram zagotoviti svojo mrežo za skladiščenje?
    Ne, mrežo vam zagotovimo mi ob vnosu stvari v skladišče in je vključena v ceno MojBOX in MojBOX+.
  • Ali nudite tudi prevzem stvari na domu?
    Da, naročite lahko tudi prevzem stvari, ki naša ekipa v dogovorjenem terminu prevzame na dogovorjeni lokaciji ter dostavi v naše skladišče. Če vas ta storitev zanima, to pripišite v obrazec za povpraševanje.
  • Ali sprejemate tudi električna kolesa?
    Da, električna kolesa sprejemamo, ob vnosu pa se jih pripravi na skladiščenje, da se zagotovi varnost (akumulator mora biti ločen in odklopljen ter napolnjen do maksimalno 40%).
  • Kaj lahko hranim v košari mojBOX?
    Ponudnik sprejema v skladiščenje samo nepokvarljive in nenevarne stvari, predmete in blago, ki so primerno pakirani, oviti oziroma zaščiteni, da se ob manipulaciji po skladišču ne morejo poškodovati. Prav tako morajo biti ustrezno zaščiteni in ne smejo privabljati glodalcev ali drugih škodljivcev. Predvsem oblačila in tekstil morajo biti zaščiteni tako, da ne privabljajo glodalcev ali drugih škodljivcev, predvsem moljev. Če pa že pride do pojava škodljivcev pa morajo ščititi oblačila pred prehodom škodljivcev na druge skladiščene enote. Strogo prepovedano je skladiščiti: - žive živali in organizme, - vnetljive in eksplozivne materiale, - baterije, akumulatorje in akumulatorske sisteme, - goriva, topila in pline (tudi neeksplozivni), - neprezračene vsebnike, vsebnike pod pritiskom ali vakumom, - orožje, municijo, eksploziv, - kemikalije, - radioaktivne materiale, - nevarne odpadke vseh vrst, - rakotvorne materiale, - druge predmete, ki lahko povzročijo požar, udar, smrad, itd.. Skladiščenje nekaterih zgornjih substanc se lahko dovoli; izda se pisno dovoljenje, ki predpiše tudi pogoje za skladiščenje. Prepovedano je skladiščiti: - predmete, ki izvirajo iz kaznivih dejanj, - predmete katerih posest je s pravnim redom v Republiki Sloveniji prepovedana. Za zakonitost stvari odgovarja stranka.
  • Kako dostopam do svojih stvari?
    Do stvari dostopate ob vnaprejšnji najavi v izbranem terminu. Dostop je mogoč z avtomobilom ali kombijem. Stranka samostojno zlaga stvari v košaro, oziroma iz košare. Stranki priprada 1 brezplačen dostop mesečno.
  • Kako rezerviram termin dostopa?
    Termin rezervirate na spletu z uporabo mojBOX platforme za stranke, s klicem na telefonsko številko 030 452 600 ali na elektronskem naslovu info@teraspace.si V primeru rezervacije termina prek telefona ali elektronske pošte je termin potrjen šele s povratno informacijo (potrditveno elektronsko sporočilo). Najava mora biti oddana najmanj 24 ur vnaprej, dostopi pa so mogoči v poslovnem času skladišča.
  • Kakšen je poslovni čas skladišča?
    Redni poslovni čas skladišča za dostope do skladiščenih stvari je: PON: 10:00 - 12:00 ČET: 15:00 - 17:00 PET: 12:00 - 14:00 Skladišče ob vnaprejšnjem dogovoru obratuje tudi izven rednega poslovnega časa.
  • Kdo lahko dostopa do stvari?
    Do stvari bo dostopala samo stranka osebno. Stranka lahko za dostop pisno pooblasti do 10 oseb. Kot pooblastilo veljajo pisanja, ki so bila poslana na uradni e-poštni naslov podjetja s strani na pogodbi zabeleženega kontaktnega e-poštnega naslova. Velja tudi za preklice pooblastil.
bottom of page